Wstęp
Zespół Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej https://zsbystrzejowice.pl zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz Decyzją wykonawczą Komisji (UE) 2018/1523 z dnia 11 października 2018 r. ustanawiającą wzór oświadczenia w sprawie dostępności zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102.
Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych https://zsbystrzejowice.pl.
Daty publikacji i aktualizacji
- Data publikacji strony internetowej: 2025-01-25
- Strona aktualizowana jest na bieżąco.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest:
- W pełni zgodna pod względem technicznym z wymaganiami Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej.
- Czasami występują ograniczenia wynikające z publikacji plików PDF lub innych, których nie da się w pełni dostosować.
Administrator stara się, aby wszystkie nowe treści i pliki osadzane w serwisie spełniały aktualne standardy WCAG 2.1.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Deklarację sporządzono dnia 2025-01-25 na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@zsbystrzejowice.pl lub telefonicznie: +48 81 5810213.
Tymi drogami można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz żądania zapewnienia dostępności.
Procedura odwoławcza
Każdy ma prawo do zgłoszenia żądania zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Można również zażądać udostępnienia informacji w formie alternatywnej, np. odczytania niedostępnego cyfrowo dokumentu. Żadenie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej, wskazanie, o którą stronę chodzi oraz preferowaną formę kontaktu.
Podmiot publiczny zobowiązany jest zrealizować żądanie w terminie do 7 dni roboczych. Jeśli termin ten nie może być dotrzymany, należy poinformować o tym wnioskodawcę oraz zaproponować inny termin realizacji nie dłuższy niż 2 miesiące. W przypadku odmowy realizacji żądania można złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.rpo.gov.pl
Dostępność architektoniczna
- Budynek szkoły jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wejście główne jest dostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek nie posiada windy.
- Istnieje możliwość umówienia spotkania na parterze w każdej sprawie. Szkoła nie posiada wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami.
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego
Szkoła nie posiada tłumacza języka migowego.