Deklaracja Dostępności

Wstęp

Zespół Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej https://zsbystrzejowice.pl zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz Decyzją wykonawczą Komisji (UE) 2018/1523 z dnia 11 października 2018 r. ustanawiającą wzór oświadczenia w sprawie dostępności zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102.

Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych https://zsbystrzejowice.pl.

Daty publikacji i aktualizacji

  1. Data publikacji strony internetowej: 2025-01-25
  2. Strona aktualizowana jest na bieżąco.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest:

  • W pełni zgodna pod względem technicznym z wymaganiami Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej.
  • Czasami występują ograniczenia wynikające z publikacji plików PDF lub innych, których nie da się w pełni dostosować.

Administrator stara się, aby wszystkie nowe treści i pliki osadzane w serwisie spełniały aktualne standardy WCAG 2.1.

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

Deklarację sporządzono dnia 2025-01-25 na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@zsbystrzejowice.pl lub telefonicznie: +48 81 5810213.

Tymi drogami można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz żądania zapewnienia dostępności.

Procedura odwoławcza

Każdy ma prawo do zgłoszenia żądania zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Można również zażądać udostępnienia informacji w formie alternatywnej, np. odczytania niedostępnego cyfrowo dokumentu. Żadenie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej, wskazanie, o którą stronę chodzi oraz preferowaną formę kontaktu.

Podmiot publiczny zobowiązany jest zrealizować żądanie w terminie do 7 dni roboczych. Jeśli termin ten nie może być dotrzymany, należy poinformować o tym wnioskodawcę oraz zaproponować inny termin realizacji nie dłuższy niż 2 miesiące. W przypadku odmowy realizacji żądania można złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.rpo.gov.pl

Dostępność architektoniczna

  1. Budynek szkoły jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wejście główne jest dostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek nie posiada windy.
  2. Istnieje możliwość umówienia spotkania na parterze w każdej sprawie. Szkoła nie posiada wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami.

Informacja o dostępności tłumacza języka migowego

Szkoła nie posiada tłumacza języka migowego.

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience.