Informacja dla Rodziców

Szanowni Państwo,
Informujemy o kontynuacji organizacji żywienia dzieci w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych przez Firmę Catering Kogucik Przemysław Gołębiowski poprzez elektroniczny system do zamawiania posiłków i zarządzania usługami cateringowymi o nazwie STARTEDU.

Uczniowie zarejestrowani w aplikacji zostali przeniesieni do kolejnych oddziałów na kolejny rok szkolny. Prosimy rodziców o sprawdzenie stanu kont.

Jeśli nie chcą Państwo aby dziecko korzystało z wyżywienia w obecnym roku szkolnym prosimy o zgłoszenie rezygnacji w aplikacji STARTEDU.

Wszyscy rodzice zobowiązani są podpisać umowę, która jest warunkiem utworzenia subkont do wpłat za wyżywienie dla nowych użytkowników.

Wszyscy nowi użytkownicy po podpisaniu umowy zobowiązani są do rejestracji w aplikacji STARTEDU i aktywowania konta i zamawiania, odwoływania posiłków dla swoich dzieci.

Rejestracja

W celu rozpoczęcia zamawiania posiłków, Rodzic powinien zarejestrować się w systemie.

UWAGA – jest oddzielny link dla uczniów szkoły podstawowej klas 1-8 i oddzielny dla uczniów przedszkole o nazwie ZERÓWKA.

  • ZS_HELENY_BABISZ_BYSTRZEJOWICE_ZEROWKA – oddziały przedszkolne
  • ZS_HELENY_BABISZ_BYSTRZEJOWICE – klasy 1-8

Pod poniższymi linkami rodzice rejestrują konta dzieci w systemie STARTEDU:

Obsługa zamawiania i odpisów

Obsługa zamawiania i odpisów posiłków będzie realizowana tylko i wyłącznie przez aplikację.

Zobowiązujemy wszystkich rodziców do zapoznania się z zakładkami aplikacji, zamawiania posiłków i dokonywania odpisów przez aplikację.

Rodziców, którzy jeszcze nie zainstalowali aplikacji prosimy, aby przy zakładaniu konta dziecka korzystającego z posiłków wpisywali każdemu dziecku inny adres e-mail (dot. rodziców mających więcej niż 1 dziecko).

Krótka instrukcja zamawiania posiłków

  1. Posiłki zamawiamy dla każdego dziecka oddzielnie z poziomu utworzonego dla niego konta.
  2. Po zalogowaniu się do aplikacji należy wejść w kalendarz i wyświetli się jadłospis na dany okres (w ostatnim okresie był to testowy tydzień). Pod jadłospisem i dokonanym wyborem posiłków w poszczególne dni wyświetli się opcja ZAMÓW – kliknij i masz zamówione posiłki dla dziecka na dany okres. Prosimy pilnować dokonywania zamówień i dokonywać następnych po okresie realizacji wcześniej zamówionych.
  3. W przypadku choroby dziecka lub planowanej nieobecności w szkole należy dokonać odpisu posiłku w określonych godzinach: śniadanie do godz. 21.00 dnia poprzedniego, obiadu do godz. 8.00 dnia wydania posiłku.
  4. Odwołań/odpisów dokonujemy w aplikacji klikając w ODWOŁAJ POSIŁEK w wybranym dniu.
  5. W przypadku jeżeli rodzic ma 2 lub więcej dzieci zamówień jak i odpisów należy dokonywać dla każdego dziecka oddzielnie na jego osobistym koncie.

Rezygnacja z posiłków

Rodzice uczniów, którzy chcą zrezygnować z wyżywienia proszeni są o zgłoszenie rezygnacji na koncie użytkownika w aplikacji STARTEDU.

Zakładka: ustawienia → rozwiązanie umowy. Koniecznie odwołując posiłki do końca miesiąca.

Naliczanie zobowiązań

Śniadanie4 zł
Obiad10 zł

Podstawą do naliczenia zobowiązań za wyżywienie dziecka w danym miesiącu jest Aplikacja STARTEDU. Noty księgowe będą wysyłane przez Centrum Usług Wspólnych w Piaskach na podany przez Państwa w umowie adres e-mail.

W przypadku braku wpłat będą wysyłane automatyczne powiadomienia o zaległości przez Aplikację STARTEDU, a następnie blokada zamawiania posiłków.

Materiały i pomoc

  • Filmy instruktażowe: YouTube STARTEDU
  • Infolinia aplikacji: 22 382 50 50 (pon.–pt., godz. 8:00–16:00)
  • Sekretariat szkoły: 81 581 02 13

Prosimy o dostosowanie się do obowiązujących zasad.

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience.